Les guanyadores del concurs del mes d’octubre, Rosa i Clàudia

Guanyadores del concurs del mes d'octubre

Rosa Gavaldà

Rosa Gavaldà és usuària habitual de biblioteques de Barcelona. En l’actualitat les biblioteques que més utilitza són la Biblioteca Camp de l’Arpa-Caterina Albert i la Biblioteca El Clot-Josep Benet. Tot i que també ha tingut l’ocasió de conèixer la Biblioteca Sant Martí de Provençals i la Biblioteca Ignasi Iglésias-Can Fabra.

A les biblioteques hi troba un espai adient on passar una bona estona de lectura, si bé reconeix que supeditat a l’activitat dels seus fills. Amb els seus fills també ha participat en activitats infantils i familiars. I ens reconeix que han estat ells els beneficiaris de les entrades guanyades per assistir al Saló del Manga de Barcelona. En assabentar-se del premi es van posar ben contents! La Rosa ens felicita pel servei de préstec de llibres electrònics Ebiblio i ens recomana la novel·la Desig de xocolata de Care Santos.
 
Clàudia Torrijos

La Clàudia Torrijos és usuària habitual de la Biblioteca Vapor Vell. Reconeix que habitualment utilitza les biblioteques per estudiar i també per agafar documents en préstec.

Quan necessita evadir-se, busca documents d’humor que l’entretinguin però sobretot l’apassiona el manga. En concret, és una fan del Shonen on es combina l’acció i l’humor. Ens recomana Death Note sèrie manga escrita per Tsugumi Ōba i il·lustrada per Takeshi Obata, l’adaptació a l’anime va ser dirigida per Tetsuro Araki.

Va arribar al Bibarnabloc, el blog de Biblioteques de Barcelona, gairebé per casualitat mentre buscava un llibre al catàleg de biblioteques. Està encantada amb el concurs i el premi i més tenint en compte que és una fan del Saló del Manga de Barcelona, fins i tot hi ha anat disfressada de Rukia Kuchiki (és una petita confessió que ens fa).
 
Enhorabona Rosa i Clàudia! Esperem que ho hàgiu passat bé!

1 Comment

Deixa un comentari

Your email address will not be published.