Tesis sobre una domesticación, de Camila Sosa Villada

Tesis sobre una domesticación, de Camila Sosa Villada

Sosa Villada, Camila

Barcelona: Tusquets Editores, 2024

Els personatges d’aquesta novel·la es perden en una vida burgesa i afable, aclaparats per inferns i culpes. Erotisme i violència habiten els seus vincles, però també una profunda tendresa. En Tesis sobre una domesticación, la família s’aferra a breus moments de felicitat sense adonar-se que ha estat vençuda des del començament.

Camila Sosa Villada (1982, Córdoba, Argentina) va estudiar quatre anys de Comunicació Social i quatre més de la llicenciatura de Teatre a la Universitat Nacional de Córdoba. El 2009 va estrenar el seu primer espectacle, ‘Carnes tolendas, retrato escénico de un travesti’. És autora del llibre de poemes La novia de Sandro (2015-2020), l’assaig El viaje inútil (2018), la novel·la Las malas (2019) y el llibre de relats Soy una tonta por quererte (2022).

Dimarts 21 de maig de 2024, a la Biblioteca Francesca Bonnemaison, Camila Sosa Villada va parlar amb el periodista Marc Giró al voltant d’aquest llibre.

1 Comment

Deixa un comentari

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.