Ana Gisela és la guanyadora del concurs al Bibarnabloc del passat mes de febrer de 2020 i va venir a la biblioteca Vila de Gràcia, ja fa uns dies, a recollir el seu premi que és l’últim llibre de l’Almudena Grandes: La madre de Frankenstein.
L’Ana Gisela té estudis en comunicació en l’àmbit social i treballa actualment en projectes de desenvolupament i cooperació internacionals. Viu a Gràcia des de fa uns vuit anys en que va venir del seu país d’origen: Guatemala
A través d’una amiga va conèixer el Bibarnabloc. Pel boca a boca. I a partir de la seva admiració per l’escriptora Almudena Grandes va participar al concurs, perquè ella volia haver anat a la presentació que es va fer a l’activitat del Parlem amb a Gràcia, i al no poder anar-hi es va motivar per presentar-se al Concurs del Bibarnabloc.
Li agraden molt les biblioteques en general que les troba molt accessibles als barris de la ciutat que ella coneix i ens diu que especialment la de Vila de Gràcia perquè li porta molt bons records de quan era més jove i venia a estudiar. Ens diu que “no només és un lloc on venir a estudiar sinó que li encanta que a les diferents plantes i espais passin coses diferents de forma simultània”. Per ella la biblioteca és un lloc que convida a llegir, a l’oci, la cultura, en un espai molt agradable i en un àmbit Inter generacional.
Quan ve a la biblioteca Vila de Gràcia li agraden les dues grans àrees de la col·lecció, tant la part de ficció com la de no-ficció. Un dels serveis que més valora i utilitza és el del préstec interbibliotecari que li permet de gaudir de llibres d’altres equipaments.
Ens aclareix i remarca que estima el llibre en paper, tant la seva forma com l’experiència de lectura. Ho troba d’un gran plaer i li agrada molt més que el llibre digital per exemple. Ho troba molt pràctic pels joves estudiants que tenen les lectures acadèmiques i poden descarregar-se’ls en préstec i coneix la plataforma eBiblio.
Que gaudeixis de la lectura Ana Gisela!
1 Comment
Enhorabona!