Entrevistem la Marisa, guanyadora del concurs de juny del Bibarnabloc, a la Biblioteca Les Corts – Miquel Llongueras

Entrevistem la Marisa, guanyadora del concurs de juny del Bibarnabloc, a la Biblioteca Les Corts - Miquel Llongueras

La Marisa és la guanyadora del concurs del mes de juny del Bibarnabloc, i el primer que ens crida l’atenció d’ella és l’enorme somriure. Es presenta molt emocionada, ja que ens confessa que és la primera vegada que participa en aquest concurs i també que guanya algun premi.

Llicenciada en Belles Arts, actualment és dinamitzadora de l’espai infantil i familiar de diversos centres culturals i museus. Ella és usuària habitual de les biblioteques públiques de la ciutat i la seva biblioteca habitual i de referència és la de Les Corts – Miquel Llongueras, on fa servir de forma assídua el servei de préstec de llibres, i destaca el seu interès pels àlbums il·lustrats i també per l’àrea infantil i l’espai de petits lectors, ja que és mare de dos infants.

La Marisa remarca que és una persona curiosa i de ment inquieta a qui li agrada conèixer i descobrir coses noves. Però a la vegada es deixa aconsellar per la biblioteca a través de les novetats dels aparadors i expositors. I no deixa escapar l’oportunitat per donar una ullada i fullejar la selecció de títols o recomanacions que s’hi fan.

La convidem a recomanar una lectura i la Marisa posa un èmfasi especial en una de les últimes obres que acaben de passar per les seves mans: Una casa llena de gente, de l’escriptora Mariana Sández. Ens explica que es tracta d’una obra molt ben relatada que enganxa fàcilment i resulta colpidora. I l’autora és de l’Argentina, que també és l’origen de la mateixa Marisa!

Per acabar, a la pregunta de quines paraules, adjectius o frases faria servir per definir les biblioteques públiques, ella respon textualment: Estic molt agraïda i encantada amb la feina que desenvolupen! Són molt dinàmiques i estan plenes de serveis i recursos. tant de presencials com de virtuals. I destaco la feina dels professionals que hi treballen, ja que a vegades s’ha de tenir molta paciència quan s’està de cara al públic.”

Us deixem amb la fotografia de la Marisa feta a la terrassa de la mateixa biblioteca una tarda de sol radiant. I amb la qual podreu comprovar que realment estem davant d’una dona vital que encantada llueix part del seu premi, que consisteix en un lot de llibres de temàtica LGTBI.

2 Comments

Deixa un comentari

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.