Entrevistem la Marta, guanyadora del concurs d’abril del Bibarnabloc

Núria, guanyadora del concurs d'abril

La Marta, professora d’adults de llengua catalana, informàtica i llengua anglesa, porta utilitzant els serveis bibliotecaris des de la seva etapa d’estudiant a l’institut. No va deixar d’anar a les biblioteques mentre estudiava a la universitat i quan va haver de preparar oposicions, la biblioteca es va convertir en la seva segon residència.

Actualment, treballa com a professora i el servei que utilitza més és el de préstec. Però és una persona amb inquietuds literàries i la seva intenció és apuntar-se al club de lectura general que tenim programat per als matins d’aquesta temporada 2025/2026.

La Marta troba a faltar al nostre barri, l’Esquerra de l’Eixample, més llibreries. Lamenta que la febre d’obrir llibreries independents que hi ha hagut al barri de Sant Antoni no hagi passat de la Gran Via. Li queda pendent una visita a La Malinche, una nova llibreria especialitzada en literatura llatinoamericana oberta ben a prop de casa seva, al barri.

1 Comment

  1. Enhorabona Marta! T’animo a participar en un club de lectura. Jo fa uns anys que participo al general de la Biblioteca de Montbau i m’encanta!

Deixa un comentari

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.