Enhorabona, guanyadors del concurs de setembre!

Ma. Glòria - Guanyadora del concurs de setembre del Bibarnabloc 2013

Ma. Glòria - Guanyadora del concurs de setembre del Bibarnabloc 2013Tenim els guanyadors del concurs de John Irving: la M. Glòria i en David, qui encara ha de passar per la Biblioteca Horta – Can Mariner a recollir el seu exemplar signat. La Ma Glòria sí que ha recollit En una sola persona a la Biblioteca del Fort Pienc.

La nostra guanyadora es declara lectora compulsiva. Les seves últimes lectures han estat El Asesinato de Pitágoras, de Marcos Chicot i Crim i càstig, de Fiòdor Dostoievski. Aquestes lectures les ha fet en format electrònic, ja que recentment s’ha fet amb un aparell lector d’aquests llibres. Reconeix que és molt pràctic, sobretot quan viatja, pel pes que implica carregar amb llibres. Però també comenta la necessitat de tornar al llibre de sempre, de la necessitat de tocar el paper. A la Ma Glòria li agrada llegir vora el mar. Aquest estiu passat l’ha aprofitat per llegir llibres “grossos”. Ha llegit algun supervendes, (Ruiz Zafón, Julia Navarro,….) però confessa que, encara que “es llegeixen molt ràpid, em deixen molt poc”.

La Ma Glòria participa en els clubs de lectura. Li agrada la dinàmica, el grup de persones que hi participen i troba interessant compartir lectures. Està a l’espera d’encetar el Club de Lectura de Viatges a la Biblioteca Fort Pienc i confia en poder participar també en el de català. Per aquest motiu ha fet una pausa en la lectura, a l’espera de recollir els títols d’aquests clubs de lectura.

25 Comments

  1. Aquests concursos de Bibarnabloc són també una via per conèixer autors que per diverses raons encara eren desconeguts. En el meu cas, que no sóc catalana ha sigut una oportunitat de llegir obres d’autors catalans o de temàtica catalana … inclós en català … que llegir en l’idioma original es capta millor l’esperit i el missatge que volia transmetre l’autor

  2. Es fantastic poder participar en aquests concursos..a mi sempre m’ha agradat llegir pero he descobert l’escriptura, que inclus m’ha servit per fer un autoconeixement de mi mateixa, quan llegeixo veig quelcom mes que la historia que llegeixo, sento la vibracio de l’autor escribint l’obra. I tinc uns autors que per a mi han estat els musos inspiradors..molts anims a tots els autors, que surtin de l’armari i ens regalin la joia de les seves obres.

  3. No coneixia aquest bloc i després de passejar-hi una estoneta m’ha semblat força interessant. Les seves recomanacions m’ajudaran a tenir a punt els meus regals de Nadal. Participo també en el concurs de Carme Riera. En sóc molt seguidora.

  4. Acabo de descobrir aquest bloc i considero que és una excel·lent manera d’estimular la lectura i de recomanar títols i autors de manera fiable i encertada.

  5. M’encanta que doneu l’opció de conèixer nous escriptors mitjançant aquests concursos literaris. Es genial que es fomenti la lectura i la cultura!!
    M’agrada molt la tasca que dueu a terme. Enhorabona!

  6. Als que som de muntanya ens agrada recordar les arrels carlines com podeu comprovar al blog de Centre d’Estudis, però també ens agradaria que ens deixessin la mar com a penyora. O un altre llibre de la mateixa autora, tant se val.

  7. He descobert aquest bloc remenant i llegint.
    Tot seguit m’he enganxat i m’he fet seguidora. Aquestes iniciatives sempre són bones i sens dubte que recomanaré el bloc!

  8. Participo en el concurs de Carme Riera ja que és una autora que m’agrada força des de’l seu primer llibre. Estaria bé tenir un de signat per l’autora.

  9. M’agrada molt com escriu la Carme Riera des que vaig llegir el seu primer llibre Te deix amor la mar… I crec que he llegit tots els seus llibres.

  10. No estoy muy seguro con que libro gano pero con Te deix, amor, la mar com a penyora disfrute como nunca de la lectura.

  11. Sempre que tinc ocasió recomano “Dins el darrer blau”, espero arribar a temps de participar al concurs. Salutacions

  12. Sóc una fan de Carme Riera, “Te deix amor la mar coma penyora” em va captivar quan era molt joveneta! Gràcies per aquest bloc!

  13. Gràcies! No se que fària sense ella, la gran biblioteca. Tant ampla com un municipi, sense ella i el seu conexisement variat i la seva riquessa de mirades a l’univers, la meva vida és convertiria en un lloc vuit, negra i iracunde.

Deixa un comentari

Your email address will not be published.