Podcast literari, d’entrevistes a escriptors i escriptores de la literatura catalana
Un podcast d’entrevistes, un espai per a la conversa pausada i viva, oberta i profunda amb escriptors, amb escriptores de la literatura catalana. Conduït i dirigit per l’Anna Ballbona, és una oportunitat de descobrir l’obra literària i l’univers creatiu de narradors, poetes i assagistes.
La invitació per entrar-hi són les cançons i els llibres que proposen els convidats, música i lectures que els expliquen, amb les quals se senten connectats.
(La imatge del podcast és un quadre de Remedios Varo i pren el seu nom d’uns versos de Joan Vinyoli)
ABRIL 2022
Núria Cadenes
La valentia del negre sobre blanc

Núria Cadenes és una escriptora que ha cultivat gèneres ben diversos, amb obres com El banquer, Tota la veritat o Guillem (guardonada amb el Premi Lletra d’Or del 2021).
Connectant AC/DC amb Ovidi Montllor, i l’Elèctrica Dharma amb John Cage, parla amb Anna Ballbona del procés d’escriure i desescriure, de fer literatura amb fets reals sense que se li trenqui la veu i de les foscors que es poden explorar literàriament.
Tria de llibres de l'autora
Irene Solà
Una força de la natura conta històries
Una força de la natura conta històries

Irene Solà és autora d’Els Dics i de Canto jo i la muntanya balla, Premi Anagrama de novel·la en català i Premi de Literatura de la Unió Europea.
Aquesta escriptora d’èxit esplendorós comparteix amb l’Anna Ballbona els seus referents d’aquí i d’allà, de lluny i d’a prop i la seva fascinació tant pel folklore com per la cultura contemporània. Tot això mentre sona Tarta Relena, Rihanna o Maria del Mar Bonet, i descobrim l’impuls creatiu d’aquesta autora, portat sempre per la investigació i el gaudi!
Tria de llibres de l'autora


