//

Diàlegs de Sant Jordi. Sergi Pàmies i Carlota Gurt

1 min lectura
Diàlegs de Sant Jordi. Sergi Pàmies i Carlota Gurt
Sergi Pàmies

Dissabte, 20 d’abril, a les 12 h, a la Biblioteca Jaume Fuster.

Cal inscripció prèvia

En aquest diàleg, moderat per David Guzman, Sergi Pàmies i Carlota Gurt conversaran al voltant dels seus llibres de relats A les dues seran les tres (Quaderns Crema, 2023) i Biografia del foc (Edicions Proa, 2023). Dos autors que revitalitzen el gènere del conte amb històries que ens qüestionen la nostra realitat més immediata.

Hi col•laboren: Quaderns Crema i Edicions Proa

Carlota Gurt

PÀMIES, Sergi

A les dues seran les tres

Barcelona: Quaderns Crema, 2023

El darrer llibre de relats d’en Sergi Pàmies aplega un recull de narracions d’esdeveniments històrics o anècdotes personals basades en la memòria, l’experiència i la fantasia amb un to en equilibri entre la ironia i la perspicàcia.

Sergi Pàmies ha publicat, en aquesta editorial, els reculls de contes T’hauria de caure la cara de vergonyaInfeccióLa gran novel•la sobre Barcelona (premi Crítica Serra d’Or), l’últim llibre de Sergi Pàmies, Si menges una llimona sense fer ganyotes (premis Ciutat de Barcelona i Lletra d’Or), La bicicleta estàtica (premi de narrativa Maria Àngels Anglada), Cançons d’amor i de plujaL’art de portar gavardin (premi Crítica Serra d’Or) i A les dues seran les tres, a més de les novel•les La primera pedra (premi Ícaro), L’instint (premi Prudenci Bertrana) i Sentimental. Traduït al castellà, el francès, l’alemany, l’italià, el grec, l’anglès i el xinès, també és autor de Confessions d’un culer defectuós, Premi Internacional de Periodisme Vázquez Montalbán i col•laborador en diversos mitjans de comunicació.

GURT, Carlota

Biografia del foc

Barcelona: Proa, 2023

Biblio Digital

Biografia del foc és el segon llibre de relats de l’autora, el primer fou Cavalcarem tota la nit, 2019. El relats, que es recomana llegir en ordre i no més de dos seguits, són de caire autobiogràfic amb la incertesa com a fil conductor.

Carlota Gurt és traductora i escriptora. Va estudiar Traducció i Interpretació, Humanitats, Empresarials, Estudis de l’Àsia Oriental i Comunicació Audiovisual. Entre el 1998 i el 2010, va treballar en el camp de les arts escèniques, principalment a La Fura dels Baus i com a cap de producció al Festival Temporada Alta. El 2019 va guanyar el Mercè Rodoreda amb el recull de contes Cavalcarem tota la nit. El 2021 va publicar la seva primera novel•la, Sola. Col•labora a Catalunya Ràdio, la Cadena SER, el diari Ara, el “Quadern” d’El País, Catorze i Núvol.

Biblioteques de Barcelona

El Bibarnabloc és l’aparador cultural de Biblioteques de Barcelona. Un espai col·laboratiu de les persones que treballem a les biblioteques on podeu descobrir recomanacions, material audiovisual, guies de lectura, què llegim als clubs de lectura i on també podeu participar als concursos mensuals.

13 Comments

  1. Sempre un plaer escoltar en Sergi Pàmies, amb el seu especial sentit de l’humor!
    De la Carlota Gurt no en tinc gaire coneixença, però segur que resulta una bona companya de diàleg.

Deixa un comentari

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Anterior història

Diàlegs de Sant Jordi. Roser Vernet i Mar García Puig

Següent història

Diàlegs de Sant Jordi. Hernán Díaz i Jordi Puntí

Últimas de Blog