Martín Piñol, J. A.
La Laia i l’horripilant Monstre de Xampú
Barcelona : Edebé, 2007
La Laia és la nena que millor esborra la pissarra a classe. L’esborra de dalt baix, de dreta a esquerra, de costat, d’esquena, sense mirar, cantant, fent sorollets de granota i traient la llengua. Li encanta esborrar la pissarra. Per això, la Laia pot semblar una nena normal, però no ho és, perquè la Laia guarda un secret.
El 9 i el 17 de setembre podeu anar a veure a la Setmana del Llibre en Català, l’espectacle en petit format basat en aquesta obra de Martín Piñol
Màgia, malícia i tendresa es barregen en aquest relat d’un monstre que mastegar pedres i menja professors de matemàtiques. Però hi ha una criatura que esborra pissarres com si fos un tsunami.
J.A. Martín Piñol és humorista de la cadena Paramount Comedy i guionista de televisió, cinema i ràdio. Licenciat en Comunicación Audiovisual per la Universitat Pompeu Fabra, ha escrito programes de culte como “Noche Sin Tregua”, “Club Super3” o “Saber y ganar”. Ha publicadt relats en antologies i el llibre Un acudit per a cada dia.
També ha publicat vàries novel·les infantils com La Laia i l’horripilant Monstre de Xampú, Tallarines de momia o Macarrones con zombi i la novel·la còmica per adults 200 bogeries perquè et quedis amb mi:
Aquest any ha publicat la novel·la Una de vampiros, el mateix autor us explica de què tracta al seu canal de youtube:
Aquest polifacètic escriptor ja guanyat diversos premis literaris, entre els que destaca el Premi Lleida i el FAD Audiovisual al Millor Guió.
Sofía Balzola, ha il·lustrat molts contes infantils com Farem, farem … panellets!, Las hadas brillan en la oscuridad o la col·lecció Ton i Rita.
1 Comment
M’apunto les dates per anar a la Setmana del Llibre en Catal`, no ens ho perdrem!