De llibreries per Barcelona

De llibreries per Barcelona

Avui dia de les llibreries us volem recomanar el blog De llibreries per Barcelona que ha aparegut al mes d’octubre. Es tracta d’un blog sense afany de lucre que té com a objectiu presentar de forma exhaustiva i útil totes les llibreries de la ciutat de Barcelona. Sens dubte, es tracta d’un recurs per reivindicar el paper de la llibreria dins del teixit cultural de la ciutat, més tenint en compte, la recent desaparició d’algunes llibreries centenàries.

Podeu buscar les llibreries pel vostre districte, per ordre alfabètic i o per especialitzat. Podeu trobar des de grans magatzems a petits establiments. Totes les llibreries inclouen una descripció amb dades de contacte i el tipus de fons del que disposen. També inclou una secció interessant ‘Fem memòria’ on es recullen totes les llibreries que ja no existeixen. Per últim, inclou també informació sobre algunes llibreries interessants a altres països.

La creadora del blog és Mercè Bausili, responsable de col·lecció de la Biblioteca d’Humanitats de la Universitat Autònoma de Barcelona. És també coautora del llibre Les llibreries de Barcelona que trobareu disponible a les biblioteques. Us recomanem que el consulteu i sobretot que aneu de llibreries per Barcelona!

CARTEL-DÍA-DE-LAS-LIBRERÍAS-2014

5 Comments

  1. Excel·lent iniciativa, felicitats, i gràcies!

    Quant a mi, la meva llibreria preferida a Barcelona és la Taifa, al carrer Verdi, m’encanta!

Deixa un comentari

Your email address will not be published.