/

35 Saló Internacional del còmic de Barcelona. Una guia…

1 min lectura
35 Saló Internacional del còmic de Barcelona

El 35 Saló Internacional del Còmic de Barcelona tindrà lloc a la Fira de Barcelona del 30 de març al 2 d’abril de 2017. Un dels eixos temàtics tindrà a veure amb la presència de l’aviació al còmic. Enguany el cartell l’ha creat Jaime Calderón, il·lustrador i dibuixant de còmics.
 

35 Saló Internacional del còmic de Barcelona
 
El certamen també comptarà amb la presència d’autors com Dave Gibbons (dibuixant de Watchmen), Matt Kindt o Hermann, entre d’altres.

Es podrà gaudir a més d’exposicions com la del centenari de la revista TBO, que farà un repàs pels seus principals autors i sèries amb un apartat especial dedicat a Josep Maria Blanco, guanyador del Gran Premi del Saló en la passada edició. Mostres com la commemorativa del centenari del naixement del mític Will Eisner, i Milton Caniff, tot un pioner i un mestre de l’art seqüencial.

La Biblioteca Ignasi Iglésias-Can Fabra ha realitzat una guia de lectura amb motiu de l’esdeveniment que aplega tota la informació relativa al Saló, entre la que destaca les obres nominades en aquesta edició i guanyadores de la passada, i les biblioteques on podeu trobar-les.
 

 


 

Biblioteca Ignasi Iglésias-Can Fabra

La Biblioteca Ignasi Iglésias es va obrir al públic la tardor del 1935, i ha tingut 3 emplaçaments. Durant 55 anys va estar a la segona planta de la Casa de la Vila, actualment seu del Districte, a la plaça Orfila i va esdevenir un centre de referència per a tot el barri. Des del setembre del 2002, i fruit d’una gran reivindicació veïnal, la biblioteca s’instal·la a l’edifici rehabilitat de l’antiga fàbrica de fils Fabra i Coats, i passa a anomenar-se Biblioteca Ignasi Iglésias-Can Fabra. Una part del seu fons està especialitat en còmic. En l’actualitat, la col·lecció de còmic més important de totes les Biblioteques de Barcelona

Deixa un comentari

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Anterior història

Ciutadà Will Eisner

Següent història

L’últim viatge de l’home muntanya per Séverine Gauthier

Últimas de Blog