Cicles temàtics - La filosofia en el món d'avui

Cicles temàtics - La filosofia en el món d'avui

La nostra realitat, interior i exterior, sembla el producte de la guerra entre contraris: passió o raó, coneixement o creença, ment o cos, cultura o natura, creativitat o destrucció, creixement o decreixement… Aquest cicle de xerrades que es fa a diverses biblioteques de Barcelona analitza la societat actual des de les seves contradiccions i n’aporta explicacions des de la filosofia clàssica i contemporània.

Com a complement d’aquestes xerrades, us proposem una selecció de documents relacionats amb els temes que es tractaran durant el cicle i que podreu trobar a les biblioteques de Barcelona.

3 Comments

  1. La serie de Merlí TV3 ha fet potser augmentar l’interés per reflexionar i compartir conjuntament inquietuds filosòfiques? Benvingut debat sigui llavors!!!

Deixa un comentari

Your email address will not be published.