Visions de la ciència - Ciència i religió

Visions de la ciència - Ciència i religió

Els conflictes històrics entre la ciència i la religió són coneguts: el cas Galileu, les reaccions a la teoria de l’evolució de Darwin… El cicle de xerrades que es fa a diverses biblioteques proposa una mirada actual, a la llum dels avenços del coneixement, sobre relacions entre ambdues formes d’acostar-se al misteri del món.

Com a complement, us hem preparat aquesta guia en què tots els documents que hi apareixen els podeu trobar a les biblioteques de Barcelona.

El temps i la memòria, o bé el fluir i la permanència o, encara, l’esdevenir i l’ésser, o l’eternitat de Déu i la fugacitat del món: el conflicte i la complementarietat entre aquests dos aspectes de la realitat i de la vida és una de les qüestions filosòfiques, científiques i teològiques més antigues, una de les fonts literàries i artístiques més abundoses i profundes, una de les curses tecnològiques i mèdiques més actives.

David Jou.
El laberint del temps, la simfonia de la matèria

Deixa un comentari

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.